PCRM se va scinda după alegeri ?

duminică, 1 iulie 2007

Moldovenii la Strasbourg

Scriu acest scurt text dintr-un hotel din Strasbourg, fiind în compania mai multor moldolveni, care se ocupă cu ceea ce pot mai bine. Servesc puţin alcool. Moldovenesc. Am făcut această intervenţie doar pentru a anunţa ca lipsa mesajelor de pe blog să nu vă sperie foarte mult. Nu am renunţat la ideea de a redacta în mod sistematic această pagină, doar că în perioada de până la 9 iulie voi plasa alt gen de informaţie şi mai rar.

Sunt la şcoala de vară a Consiliului Europei, unde participă şi o delegaţie numeroasă din R. Moldova. În total sunt 15 şcoli din estul şi sud-estul Europei. Sper că rezultatele vor fi conform aşteptărilor. Vom avea ocazia să audiem multe personalităţi politice, precum şi experţi din întreaga Europă.

Totuşi, nu voi rata ocazia să plasez, în cele ce urmează, o noutate care îmi pare relevantă. O găsiţi în mesajul ulterior.

5 comentarii:

Calugarita spunea...

Alcool Moldoenesc?
daca credint asta te face sa-l bei ATUNCI E OK.... :))
ok.. si eu sper ca asteptarile se vor adeveri.... azi e zi libera, iar de luni incepem treaba...imi pare bine ca suntem cu totii in comun...asta ma face sa cred ca Moldova are o sansa mai buna cu noi :)

Spor

Anonim spunea...

e un restaurant foarte bun acolo care se numeste "Au Pont St Martin", mergeam acolo in fiecare seara. mancarea si un pahar cu vin cam 15-20 euro, deci OK.

sughit bun :)

Tanya spunea...

mda... vinurile moldovei in toata lumea.. bun lucru.. deci.. no comment...

Mircea spunea...

Calugarito, esti beata? Ce scrie Oleg si ce comentariu ai tu.

calugarita spunea...

eu am fost langa Oleg cand a scris asa ca nu fi destept, Mircea, nu-ti sta